Často kladené dotazy (FAQ)

Zde naleznete často kladené dotazy. Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás.

Často kladené dotazy YDWR
Často kladené dotazy YDWR

1. Platí se startovné nebo jak se mohu registrovat ?

Registrací se rozumí koupě trika, čímž přispíváte na sny našich handicapovaných kamarádů. Na místě (v den akce) je potom možné si zakoupit trička či další propagační materiály, garanci dostupnosti Vašich velikostí nelze však zaručit.  

2. Kde si mohu vyzvednout trička a štafetový kolík ?

Trička společně s kolíkem si můžete vyzvednout pár dní před akcí (termín zveřejňujeme), případně v jiný den dle domluvy.  

3. Když jsem člen týmu a neběhám, můžu opustit areál ?

Ano, můžete. Podmínkou je vždy jeden člen s kolíkem na ovále.  

4. Kde je možné zaparkovat?

Na tomto odkaze se můžete podívat, kde se akce koná a kde je možné zaparkovat

5. Při registraci mi nejde odeslat objednávka, co mám dělat?

Musíte stisknout tlačítko "přepočítat počty triček", čímž se Vám odemkne tlačítko "odeslat objednávku". V případě, že Vám to stále nebude fungovat, tak nás kontaktujte.  

6. Mohu do areálu se psem? 

Dle provozního řádu areálu to není povoleno. Děkujeme za pochopení.

7. Koná se akce i za nepříznivého počasí? 

Ano. Koná se za každého počasí.

8. Mám problémy s registrací. Na koho se mohu obrátit?

Pokud Vám nejde odeslat objednávka, zkontrolujte si, zda jste vyplnili všechny údaje správně a klikli na tlačítko "přepočítat". Pak by se Vám měla otevřít možnost odeslat objednávku. 

V případě specifického problému nám do mailu rovnou prosím přiložte i snímek obrazovky.  

Chcete také plnit sny?